Startar morgonen med.. Frukost!

God morgon!
Vaknade nyss och har precit fått i mig frukost, eller den lilla frukosten jag får äta nu vill säga.. Lite smoothie och ett glas vatten, kalorisnålt och bra om man vill gå ner i vikt.
Snart ska jag dra mig ut på en promenad också, jättebra för fettförbränningen! ;)
Annars idag händer nog inte så jättemycket, ska bara ta det lugnt eftersom ännu en jobbvecka väntas från och med imorgon. Blir lätt trött nu när jag inte äter så mycket kalorier. Aja, vill man vara fin får man lida pin som man säger, haha.. :(
Nu ska jag ta tag i livet och dra mig ut på en promenad! Vad gör ni idag gullungar? :)



Den vänstra frukosten hade ju varit betydligt godare, dock gå min smoothie inte ens att jämföra med den på den högra bilden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0