Hemmakväll!

God kväll!
Just nu sitter jag i min stora mysiga träningströja och dricker grönt te. Är nybadad och har lagt ansiktsmask, så fräscht! :)
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Är helt själv men det är också skönt ibland.. Jag hade tänkt kolla lite på julkalendern och någon bra film. Är rätt så trött, har ju trots allt handlat julklappar hela dagen. Men nu är nästan allt inhandlat och klart, skönt att slippa tänka mer på det haha! ;) Aja, jag fick verkligen kämpa för att inte gå in i klädaffärerna jag brukar handla i. Det var tungt! Jag var ju i stan för att handla julklappar och inte något till mig själv.
Jag klarade mig faktiskt hyffsat bra, köpte bara lite nödvändigt småskit ni vet..? Hårsnoddar, hårnålar, babyolja och sen ett skärmskydd och fodral till min nya iphone!
Känner mig faktiskt stolt över mig själv ;)
Nu när jag har varit så duktig funderar jag på att nätshoppa lite.. Haha skoja!
Nu blir det att sätta på en bra film. Vad gör ni ikväll? :)



Bjuder väl på en gammal bild från när jag var blond. (Alltså, mina ögonbryn?!) 
Trivs så mycket bättre som brunett! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0